انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور لرستان


مقاله ی زیر در مورد گسترش کار کردهای کیفیت است.

چکیده

در اين مقاله، خواهيم ديد که مباحث مهم مطرح در حوزه QFD با توجه به گذشته آن چيستند. براي تحقيق در اين مورد، از روش پيمايشي با استفاده از ابزار بررسي اسناد و مدارک موجود استفاده کرده‌ايم. کار جديد و جالب توجه در اين تحقيق، اين است که با توجه به صعوبت انتخاب و تشخيص مقاله‌هاي معتبرتر، برخي مقاله‌ها براساس اينکه چقدر در جهان و يا توسط مجلات معتبر تخصصي به آنها ارجاع شده است، انتخاب شده‌اند و اين يعني جمعي از منابع اين تحقيق از پرارجاع‌ترين متون اين حيطه تخصصي هستند. QFD ابزار تبديل نياز مشتري به ظهور آن نياز در محصول است، اما براي تجزيه و تحليل در حيطه‌هاي غير از کيفيت نيز مفيد خواهد بود.

QFD چيست؟ انواع مختلف تکنيک‌هاي آن که در گوشه و کنار مطرح شده‌اند، چيستند؟ مهمترين تکنيک در ميان اين تکنيک‌هاي دوگانه کدام است؟

با توجه به اهداف و سوالات مطرح شده، ابتدا به تاريخچه QFD و سپس به موضوع QFD مي‌پردازيم و درباره انواع تکنيک‌هاي آن توضيحاتي ارائه مي‌دهيم و بعد با تفصيل بيشتري «روش جدول اولويت‌بندي» و «روش فرايند سلسله مراتبي تحليلي» را توضيح داده و اين دو روش مشهورتر را با هم مقايسه مي‌کنيم. گفتني است که اين مقاله در صدد تبيين تمامي اجزا و ريز موارد مربوط به QFD نيست.

برای خواندن متن کامل مقاله به ادامه مطلب مراحعه کنید.


ادامه مطلب
نویسنده: لیلا شاهوردی ׀ تاریخ: 27 / 3 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

 مقاله انبارداری و سیستم های انبارداری  توسط آقای مجید امامی زیر نظر  دکتر جعفری تهیه شده  که مربوط به به درس کنترل موجودی 1 می باشد.

در این مقاله به  تعریف انبار و انبارداری  ، مدیریت انبار ، طبقه بندی انبار  ،شماره گذاری موجودی های کالا  ،معرفی تکنولوژی های سخت افزاری ومعرفی نرم افزار های سیستم مدیریت انبار و ... پرداخته شده است .

 

 جهت دانلود مقاله به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
نویسنده: لیلا شاهوردی ׀ تاریخ: 27 / 2 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد